.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلمپ 10 واحد عرضه داروی مکمل غیرمجاز در مازندران

معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مازندران گفت: در دو ماهه گذشته 300 کیلوگرم انوع داروهای مکمل و نیروزا در استان کشف و 10 واحد صنفی عرضه کننده داروهای مکمل غذایی غیر مجاز پلمپ شده اند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، دکتر ابراهیم صالحی فر صبح یکشنبه در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران در محل استانداری افزود: بررسی جدی ار داروخانه های استان از آغاز امسال صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: از 340 داروخانه مازندران هزار و 600 مورد بازرسی انجام تا این داروخانه ها اقدام به عرضه داروی غیرمجاز و قاچاق ننمایند.

معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مازندران با اشاره به اینکه پرونده های مربوط به داروهای سقط جنین، روان گردان و نیروزا که سال گذشته در استان بسیار بوده است، تصریح کرد: این داروها امسال با کنترل های محسوس و بازرسی های نامحسوس در داروخانه ها عمدتا کمتر شده است.

صالحی فر با بیان اینکه داروهای دیکلوفناک و ترامادون به صورت قاچاق وارد می شود خواستار نظارت بیشتر برای ورود این داروها به صورت قاچاق در استان شد.

این مسئول با اعلام این مهم که 21 مورد بازرسی از باشگاههای ورزشی استان برای جلوگیری از استفاده از داروهای نیروزا با همکاری تربیت بدنی صورت گرفته است گفت: دو مورد از باشگاهها به دلیل تکرار تخلفات مجرم و به مراجع قضائی معرفی شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.